Op maandag 13 oktober mochten de kinderen van de Goudenregen een middagje vissen. 🎣 Dit alles natuurlijk niet zonder goede voorbereiding dus kregen we eerst een les over vissen. We hebben geleerd welke soorten bekken vissen hebben, hoe je een haak uit de bek moet halen, hoe je ze vast moet pakken, waarom je handen dan nat moeten zijn enz enz. Wat een leerzame les was dat! En toen op naar de vijver. Helaas hadden de vissen net gegeten dus viel er weinig te vangen.
Herkansing volgt vast nog een keer.
Mede mogelijk gemaakt door sportvisserij Nederland.



